GSG - First Wound
Intro...
„Hele Talo, četl jsi už noviny?“
„Jo.“
Tři muži sedí v jedné vesničce v hospodě, popíjejí pivo. Jeden z nich drží vydání místního plátku, který lidem slouží jako noviny – dobrý znak toho, že civilizace se vrací.
„Oni tam píšou, že někdo přepadl a vyvraždil Troyu waters. Kurde, měl jsem tam známého.“
Jeden z nich dopije své pivo a kývne na barmana. Za chvíli stojí na stole tři nově natočené půllitry.
„A četl jsi tohle? Jeden z našich redaktorů nalezl nějakou výzkumnou zprávu o mutantech a my jsme ochotni se s vámi o ni podělit… co to má být? Tak četl jsi to Talo?“
„Jo četl.“
„Obsah výzkumné zprávy (citujeme): V létě jsem měl možnost pozorovat skupinku mutantů. Ani po dvou měsících pozorování jsem nedokázal v jejich chování nalézt jakýkoli vzorec, jakoukoli věc, která by se opakovala – někdy týden nejedli, někdy jedli každou chvíli až do prasknutí, spali skoro vždy na jiném místě, pohybovali se pořád jinými stezkami… Takhle se normální zvíře nechová - většinou má nějaké zvyky, které dodržuje…“
„Warricku, já jsem to četl,“ nakvašeně se ho snaží odbýt Talo.
„…Na podzim se nám podařilo chytit pár exemplářů – sice při odchytu zemřeli, ale aspoň se nám podařilo získat jejich těla. Při pitvě jsem v jejich těle našel spoustu věcí, které měli společné: všichni shodně měli v ledvinách anorganické látky, které zde neměly co dělat – normálnímu člověku jsou dokonce smrtelné. Navíc se jejich orgány od lidských mírně odlišují, ale kupodivu všechny stejně. V příloze jsou přidány detaily z pitevní zprávy. Nejsou důležité, důležitý je závěr, který ze svého výzkumu vyvozuji: mutanti jsou umělého původu, někdo je vypěstoval. Protože je někdo vypěstoval, musí z tohoto experimentu existovat nějaké záznamy, nějaká zařízení, kde to vše probíhalo apod. Doporučuji spustit hledání po jakýchkoli stopách tohoto experimentu. A v době, kdy bude hledání probíhat, budu pokračovat v pozorování mutantů. Podepsaný jakýsi Harley, datum někdy před 2 lety. Divné, co?“
Ticho, popíjení piva.
„Kurde chlapi, co si o tom myslíte?“
„Já si myslím, že to je nepovedený experiment,“ tváří se tajemně Petr.
Talo však tenhle pohled zná: „Ááá náš pan inteligentní zase něco vymyslel. Tak směle do toho, vylož nám svou teorii.“ Dává si záležet, aby do posledního slova vložil co nejvíce výsměchu.
„Napadlo mě, co když ten experiment nakonec úspěšný byl,“ usměje se Petr.
„To myslíš, že někteří mutanti jsou povedení?“ nechápavě se ptá Warrick.
„Heh, nesmysl, všichni mutanti vypadají stejně,“ vysmívá se Talo.
Petr krčí rameny: „Tak třeba nevypadají.“
„A jak tedy? Třeba jako…“
Poslední slovo Warrick už neřekne – je zděšen myšlenkou, která jej právě napadla. Podezřívavě se rozhlédne kolem sebe a obrátí do sebe celé pivo, mírně už zkozené.
Pak je chvíli ticho.
To přeruší až Talo: „Petře, zase meleš ty svoje nesmysly. Proč neděláš něco rozumnějšího? Všichni víme, jak to bylo loni s tím tvým domnělým ufonem. A vůbec, tohle nemíním poslouchat.“
O tomto tématu se ten den už více nebaví, ale je vidět, že Warrick je zamyšlenější než normálně bývá.
Další část již brzy.
Organizační informace (6-7.9. 2008)
• Místo konání akce- severní Morava, velitelé frakcí obdrželi přesná místa srazu.
• Termín konání akce:noc z 6 na 7.9. 2008
• Přesné místo konání a samotné nasazení bude již brzy posláno velitelům frakcí, ti budou dle svého uvážení nakládat i s ostatními informacemi, které se budou postupně uvolňovat.
Další herní informace (během akce) se budou opět komunikovat pouze přes velitele, kteří budou mít přímý vliv na celý vývoj questu. Většina úkoly bude předem známá a bude vycházet z potřeb a plánů jednotlivých frakcí.
• Akce se zúčastní minimálně 3 strany, přičemž bude využit typ dynamického scénáře pro MILSIM hry.
• Jak bylo řečeno, bude na každé straně, aby plnila své cíle, které se herně protínají s cíly ostatních.
• Akce bude rozdělena na dvě části. První proběhne právě v noci z šestého na sedmého září. Druhá část pak nejspíše o dva týdny později. Podle výsledků z první části pak budou jednotlivé frakce ZVÝHODNĚNY v části druhé.
• Není nutné zúčastnit se obou částí hry, registrace na první nezavazuje k účasti na druhé části a naopak.
• Hraje se podle pravidel GSG.com: PRAVIDLA GSG.com | vezre 3.1 | 0,75MB
Registrace otevřena!!! (Zbývá 100%)
Registrace pro Apocalypto Positive:
• Velitelé týmů odešlou závazné počty svých lidí na profilMoGa registrace se nebude až do poslední chvíle uzavírat, ovšem pro hladký průběh akce je důležité znát počty alespoň přibližně.
• "Podpůrné" pro Apocalypto Positive je 0,- Kč/hlavu.
(POZOR! Kvůli utajení počtů NEPIŠTE své účasti do této místnosti!)
Registrace pro ostatní GSG kompatibilní:
• Akce je určena převážně pro hráče Apocalypto positiv a protože maximální počet lidí je omezen, budou mít tito přednost. Pro nepositiv je startovné 50,-
• Případné změny v počtech prosím aktualizujte co nejdříve.
• POZOR!! Počet účastníků bude částečně omezen!
Bezpečnost
Bezpečnost všech účastníků je nad veškerá ostatní pravidla a pomoc komukoliv ohroženému na životě nebo zdraví je nejdůležitější úkol pro každého z vás.
Každý účastník akce je povinen mít po celou dobu trvání akce nasazené ochranné brýle. Vina za jakékoliv zranění vzniklé v důsledku nenošení ochranných brýlí je na osobě, která je neměla nasazené.
V případě výskytu civilistů v herní zóně je každý povinen přerušit veškerou bojovou činnost, případně nahlas zvolat „STOP! CIVIL“.
Heslo „STOP“ obecně ukončuje v oblasti doslechu hru z nějakého závažného důvodu (zranění, přítomnost cizích osob...). Velitel každé frakce by měl mít neustálý přehled o tom, kde se vyskytuje jeho operující jednotky.
Každý úcastník akce se jí úcastní na vlastní nebezpečí a organizátoři nepřebírají zodpovědnost za žádné ztráty nebo úrazy vzniklé v průběhu akce.
Pořádek a čistota
Velitelé frakcí jsou zodpovědni za udržení pořádku v cílovém prostoru. Vezměte si sebou pytle na odpadky a všechny své odpadky po akci opět odvezte, nenechávejte je prosím nikde v prostoru.
Spojení a komunikace
• Frekvence pro RF10 a PMR kanály budou stanoveny PŘED ZAČÁTKEM HRY!
• Telefon na MoGa je 777859601, (volejte pouze v nouzi nebo výpadku jiného spojení)
Omezení munice
• Doporučeny jsou výhradně tlačáky! Pokud hráč tlačák nevlastní, může použít točák.
Respawn
• Postavy APOCALYPTO POSITIVE, které během celé hry vyčerpají všechny své životy umírají. Můžou pokračovat ve hře, ovšem pouze jako Soldier bez dalších vhod.
• MRTVOLA MUSÍ NOSIT REFLEXNÍ VESTU!!!
• Střelba na místa označená bílou páskou jako mrtvoliště (nebo na místa hromadného výskytu mrtvol) je zakázaná. Je věcí cti nechat čerstvě oživlé hráče vstoupit do hry (číhání na jejich respawn je věc podlá a kdo to udělá je fakt salát! (;
Označení hráčů
Všichni hráči Apocalypta budou označeni barevnou páskou na obou pažích o minimální šířce 40 mm. Pásky jsou rozděleny následovně:
Nová generace: žlutá barva
Otrokáři: Červená barva
Private Military Unit: Modrá barva
Human Project: Oranžová
Resistance: Zelená
VIP a Monstra: Černá barva.
• Za správné označení ručí velitelé jednotlivých frakcí!
• Na neoznačené hráče je střelba zakázaná!
Výjimky
• VÝJIMKY v těchto pravidlech může udělit pouze MOG nebo Tajemno*!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------